הפרופ' טוען: "ביטול הסבירות פוגע במערכת הבריאות"

    אבי יעקב 4 Comment on הפרופ' טוען: "ביטול הסבירות פוגע במערכת הבריאות"

    פרופ' נדב דוידוביץ', התראיין ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "אנחנו כבר מתריעים הרבה זמן על הסכנות הצפויות למערכת הבריאות מצמצום עילת הסבירות הכ"כ חשובה למערכת. אנחנו לפני תשעה באב ומרגישים את החורבן". לטענתו "עפ"י סקרים שעשינו, 90 אחוז מהרופאים במערכת הבריאות נגד השינוים במערכת המשפט"

    רופא • אילוסטרציה
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופ' נדב דוידוביץ', מנהל בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, התראיין ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "עצוב מאוד שהגענו לזה דווקא היום, בימי האבל. זה יום קשה מאוד. אתמול היינו ביום מאוד מרגש, אנחנו כבר מתריעים הרבה זמן על הסכנות הצפויות למערכת הבריאות מצמצום עילת הסבירות הכ"כ חשובה למערכת. אנחנו לפני תשעה באב ומרגישים את החורבן".

    "עפ"י סקרים שעשינו, 90 אחוז מהרופאים במערכת הבריאות נגד השינוים במערכת המשפט. פתחנו בשביתה של 24 שעות, אנחנו משתדלים לנהוג באחריות מירבית. נטפל בכל החולים אבל אנחנו שובתים ככל גוף מקצועי שפוגעים בזכויותיו. החוק פוגע בנו במקומות רבים, החל בוועדת הבריאות שקובעת אלו טיפולים ותרופות יכללו בסל הציבורי, ועוד שאר מינוים שונים שהם בסמכות השר. בשנות ה70 ממשלת מפא"י נפלה בגלל השחיתות שהייתה בה. הלוחמים הגדולים נגדה היו הח"כים מהליכוד של אז",

    לסיכום, אומר דווידוביץ, "ישבנו כבר עם עשרות עו"ד ומשפטנים, חלקם במובהק מהצד הימני, ולאחר שמיעת דבריהם החלטנו על השביתה".

    האזינו



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      קרני התיש מסכנות את קרני השמש.

    2. 3

      חצופים אין לכם זכות להזכיר את תשעה באב מתי בפעם האחרונה התאבלתם בעום הזה?

      1. טם הוא שובת
        אז הוא לא רופא
        הוא פוליטיקאי עלוב

      2. אם הוא שובת אז הוא לא רופא
        הוא פוליטיקאי
        והעם לא רוצה להתרפא אצל רופאים
        כמוהו